virastaran.net/a/11909

با توجه به استراتژی‌های پویا و گاهاً…

آموزش, اصلاح خطای منطقی و پیچیده‌نویسی, تمرین, گرته‌برداری‌ستیزی, ویرایش زبانی, ویرایش و درست‌نویسی

ناویراسته: با توجه به استراتژی‌های پویا و گاهاً پیچید‌های که سیستم اعصاب مرکزی (CNS) در به کار گیری عضلات حین خستگی اتخاذ می‌کند، و همچنین فعالیت واحد‌های حرکتی و دینامیک بازتوانی آنها و از طرفی نظر به اینکه در فعالیت‌‌های روزانه یا تمرینات توانبخشی که خستگی مورد بررسی قرار می‌گیرد، معمولاً زنجیر‌های از عضلات با خصوصیات آناتومیکی و فیزیولوژیک متفاوت فعال هستند، نمی‌توان از روی الکترومیوگرافی سطحی تک تک عضلات، کارائی کل سیستم (فرد آزمودنی) یا روند درمانی را بصورت کل نگر مورد ارزیابی قرار داد.

درنگ: با توجه به استراتژی‌های پویا و گاهاً پیچید‌های که سیستم اعصاب مرکزی (CNS) در به کار گیری عضلات حین خستگی اتخاذ می‌کند، و همچنین فعالیت واحد‌های حرکتی و دینامیک بازتوانی آنها و از طرفی نظر به اینکه در فعالیت‌‌های روزانه یا تمرینات توانبخشی که خستگی مورد بررسی قرار می‌گیرد، معمولاً زنجیر‌های از عضلات با خصوصیات آناتومیکی و فیزیولوژیک متفاوت فعال هستند، نمی‌توان از روی الکترومیوگرافی سطحی تک تک عضلات، کارائی کل سیستم (فرد آزمودنی) یا روند درمانی را بصورت کل نگر مورد ارزیابی قرار داد.

ویراسته: با توجه به مسائل زیر، نمی‌توان از روی الکترومیوگرافی سطحی تک‌تک عضلات، کارایی کل سیستم بدن فرد آزمودنی یا روند درمانی را به‌صورت کل‌نگر ارزیابی کرد: ۱. استراتژی‌های پویا و گاه پیچید‌ه‌ای که سیستم اعصاب مرکزی (CNS) در به‌کارگیری عضلات حین خستگی اتخاذ می‌کند؛ ۲. فعالیت واحد‌های حرکتی و دینامیک بازتوانی آن‌ها؛ ۳. فعال‌بودن زنجیر‌ه‌ای از عضلات با خصوصیات آناتومیکی و فیزیولوژیک متفاوت، معمولاً در فعالیت‌‌های روزانه یا تمرینات توان‌بخشی بررسی‌کنندهٔ خستگی.

گزارش: جمله‌ای تک‌پاراگرافی است که باید شکسته شود. در این جمله، انواع خطاهای صوری و زبانی دیده می‌شود.


نمونه‌ای از: مهسا صابر.

مقالات پیشنهاد شده

1 دیدگاه. دیدگاه خود را ثبت کنید

  • مرضیه نصیری
    21مهر 1397، 20:50

    به‌نظرم بند ۳ ایراد ساختاری و محتوایی دارد.
    پیشنهاد: در فعالیت‌‌های روزانه یا تمرینات توانبخشی که خستگی بررسی می‌شود، باتوجه‌به مسائل زیر، نمی‌توان از روی الکترومیوگرافی سطحی تک‌تک عضلات، کارایی کل سیستم بدن فرد آزمودنی یا روند درمانی را به‌صورت کل‌نگر ارزیابی کرد: ۱. استراتژی‌های پویا و گاهی پیچید‌ه‌ که سیستم اعصاب مرکزی (CNS) در به‌کارگیری عضلات حین خستگی اتخاذ می‌کند؛ ۲. فعالیت واحد‌های حرکتی و دینامیک بازتوانی آن‌ها؛ ۳. فعال‌بودن زنجیر‌ه‌ای از عضلات با خصوصیات آناتومیکی و فیزیولوژیک متفاوت.

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پُر کردن این بخش الزامی هست
پُر کردن این بخش الزامی هست
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست
کپی شد