virastaran.net/a/11491

در این پایان‌نامه، پس از تعیین سناریوهای…

آموزش, اصلاح خطای دستوری, اصلاح خطای منطقی و پیچیده‌نویسی, تمرین, دقت‌ورزی معنایی, ویرایش زبانی, ویرایش و درست‌نویسی

ناویراسته: در این پایان‌نامه، پس از تعیین سناریوهای گوناگون و بررسی همه‌جانبهٔ آن‌ها، درنهایت معین گردید که در برنامه‌ریزی منابع آب ضمن خودکفایی نسبی در تولید محصول کشاورزی می‌بایست نسبت به واردات کالاهای آب‌بر نظیر غلات از سایر کشورها ازجمله تایلند که دارای بعد دوریی کم، دسترسی ازطریق دریا، رابطهٔ مناسب سیاسی، هزینه‌های تأمین آب کمتر و منابع آبی فراوان‌تر است اقدام شود.

درنگ: در این پایان‌نامه، پس از تعیین سناریوهای گوناگون و بررسی همه‌جانبهٔ آن‌ها، درنهایت معین گردید که در برنامه‌ریزی منابع آب ضمن خودکفایی نسبی در تولید محصول کشاورزی می‌بایست نسبت به واردات کالاهای آب‌بر نظیر غلات از سایر کشورها ازجمله تایلند که دارای بعد دوریی کم، دسترسی ازطریق دریا، رابطهٔ مناسب سیاسی، هزینه‌های تأمین آب کمتر و منابع آبی فراوان‌تر است اقدام شود.

ویراسته: در این پایان‏‌نامه، پس از تعیین سناریوهای گوناگون و بررسی همه‌جانبهٔ آن‌ها، در نهایت این نتیجه به‌ دست آمد که در برنامه‌ریزی منابع آب، ضمن خودکفایی نسبی در تولید محصول کشاورزی، می‌باید کالاهای آب‌بر نظیر غلات را از سایر کشورها از جمله تایلند وارد کرد؛ زیرا این کشور مشخصاتی از قبیل بُعد مسافتی کم، دسترسی از طریق دریا، رابطهٔ مناسب سیاسی، هزینه‌های تأمین آب کمتر و منابع آبی فراوان‌تری دارد.

گزارش: «می‌بایست» به «می‌باید» تغییر می‌یابد. آوردن «گردیدن» در معنی «شدن» پسندیده نیست و از جهاتی بهتر است همان «شد» به‌ کار برود. «نسبت به چیزی اقدام شود» درازنویسی است و باید آن را تغییر داد. جمله یک پاراگرافی است و باید آن را به چند جمله شکست.

مقالات پیشنهاد شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پُر کردن این بخش الزامی هست
پُر کردن این بخش الزامی هست
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست
کپی شد