ناویراسته: آثار اصلی (دست اول) که از آن به‌عنوان جریان غالب تاریخ ارتباطات یاد می‌شود، غیر از کتاب معروف راجرز با عنوان «تاریخ مطالعات ارتباطات: رویکردی شرح‌حال نگارانه»  (که در سال ۱۹۹۴ منتشر گردید) ، شامل مقاله‌ای با عنوان «ارتباطات و روزنامه‌نگاری از بلیر پدر تا شرام: یک نسخه خطی»  (این مقاله توسط راجرز و چفی در نشریه ویژه نگاشت‌های روزنامه‌نگاری در سال ۱۹۹۴ منتشر گردید) و کتاب «آغاز مطالعات ارتباطی در آمریکا: یک خاطره شخصی از ویلبر شرام» (که توسط چفی و راجرز در سال ۱۹۹۷ منتشر گردید) می‌باشد.

درنگ: آثار اصلی (دست اول) که از آن به‌عنوان جریان غالب تاریخ ارتباطات یاد می‌شود، غیر از کتاب معروف راجرز با عنوان «تاریخ مطالعات ارتباطات: رویکردی شرح‌حال نگارانه»  (که در سال ۱۹۹۴ منتشر گردید) ، شامل مقاله‌ای با عنوان «ارتباطات و روزنامه‌نگاری از بلیر پدر تا شرام: یک نسخه خطی»  (این مقاله توسط راجرز و چفی در نشریه ویژه نگاشت‌های روزنامه‌نگاری در سال ۱۹۹۴ منتشر گردید) و کتاب «آغاز مطالعات ارتباطی در آمریکا: یک خاطره شخصی از ویلبر شرام» (که توسط چفی و راجرز در سال ۱۹۹۷ منتشر گردید) می‌باشد.

ویراسته: آثار اصلی و دست‌اولی که از آن‌ها به‌عنوان جریان غالب تاریخ ارتباطات یاد می‌کنند، غیر از کتاب معروف راجرز با عنوان تاریخ مطالعات ارتباطات؛ رویکردی شرح‌حال‌نگارانه (۱۹۹۴)، عبارت است از: ۱. مقاله‌ای با عنوان «ارتباطات و روزنامه‌نگاری از بلیر پدر تا شرام؛ نسخه‌ای خطی» که راجرز و چفی در سال ۱۹۹۴، در نشریهٔ ویژه‌نگاشت‌های روزنامه‌نگاری منتشر کردند؛ ۲. کتاب آغاز مطالعات ارتباطی در آمریکا؛ خاطره‌ای شخصی از ویلبر شرام که چفی و راجرز آن را در سال ۱۹۹۷ منتشر کردند.

گزارش: تمام عبارات و جملاتی که در پرانتز آمده است، باید از پرانتز بیرون بیاید. تمام جملاتی که فاعل همراه با فعل مجهول آمده است، باید درست شود. نام کتاب‌ها و نام نشریه باید ایرانیک شود. عبارت «شامل …. می‌باشد» پسندیده نیست و به‌جای آن «عبارت است از» می‌گذاریم.

مقالات پیشنهاد شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پُر کردن این بخش الزامی هست
پُر کردن این بخش الزامی هست
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست
کپی شد