تمام خدمات مؤسسهٔ «ویراسـتاران» با تضمین رضایت همراه است. ما در «ویراسـتاران» از چهارده سال پیش تضمین‌دادن را شروع کردیم، بی‌آنکه این اصل را از جایی شنیده باشیم. از آذر۱۳۸۸ تا پایان عمرمان در هر خدمتی که برایش به «ویراسـتاران» پول می‌دهید، رضایت شما را تضمین بی‌قیدوشرط کرده‌ایم. 

بی‌قیدوشرط یعنی چه؟

تضمین رضایت یعنی اینکه ملاک رضایت از خدمات ما فقط نظر شخصی شماست. هیچ شرطی و هیچ قیدی برای بازگرداندن پولِ پرداختی‌تان در کار نیست. لازم نیست ما را قانع کنید که «چرا راضی نیستید؟» حتی لازم نیست کلمه‌ای توضیح دهید! کافی است بگویید «راضی نیستم» و تمام! اگر حضوری هم نمی‌خواهید این را بگویید، می‌توانید تلفنی یا ایمیلی یا پیامکی بگویید. ما برای خدمتی که مشتری از آن ناراضی است، ریالی نمی‌گیریم. «پس از» گرفتن پول اگر دوست داشتید که علتِ نارضایتی‌تان را به ما بگویید، بسیار خوشحال خواهیم شد آن را بشنویم تا بکوشیم اصلاحش کنیم. 

کدام خدمات را تضمین رضایت کرده‌ایم؟

هر خدمتی که در قبالش به «ویراسـتاران» پول می‌دهید، ضمانت شده است. اگر از آموزه‌ها یا روش تدریس یا کیفیت کار ویرایش یا صفحه‌آرایی یا… ناراضی بودید، می‌توانید پول پرداختی‌تان را خیلی راحت پس بگیرید.

ضمانت ما زمانمند است؟

نه! هر زمان که باشد، اگر از آموزه‌ها یا روش تدریس یا کیفیت کار ناراضی بودید، می‌توانید پول پرداختی‌تان را پس بگیرید، حتی اگر دقایق آخرِ کارگاه باشد و حتی پس از آن!

چه‌چیزی را تضمین نمی‌کنیم؟

تضمینِ ما در آموزش‌هایمان «تضمین نتیجه» نیست؛ بلکه «تضمین رضایت» است! تضمین نمی‌کنیم که مثلاً پس از کارگاه «ویرایش و درست‌نویسی» ویراستار دربیایید. هیچ‌کس در هیچ کارگاه دیگری در تمام عرصه‌های آموزش نمی‌تواند و نباید تضمینِ نتیجه بدهد. پس از کلاس رانندگی، «راننده» نخواهید شد و با گذراندن دورهٔ منبّت‌کاری، منبّت‌کار از آب درنمی‌آیید. ویراستارشدن نیز تمرینِ شخصی می‌خواهد و مطالعهٔ منابع مهم و خواندنِ مدامِ متن‌های سالم و دقت فراوان در واژه‌ها و جمله‌ها و ساختارها و حساس‌شدن ذهن و پروراندن شمّ زبانی و… . این‌ها را نمی‌توان در هیچ کارگاهی یاد داد و یاد گرفت.

ما تقریباً تمام آموزه‌های ویرایش زبانی و صوری را مطرح می‌کنیم و متمایز یاد می‌دهیم و هرکدام را با آوردن چند نمونه تمرین می‌کنیم. برای این سِیر نیز تضمین رضایت می‌دهیم؛ یعنی اگر از کیفیت خدمتِ ارائه‌شده ناراضی بودید، هزینهٔ پرداختی را بدون قیدوشرط پس خواهید گرفت. چنانچه آموزه‌های کارگاه و شیوهٔ تدریس را نپسندیدید، ضمن عذرخواهی از زمانِ تلف‌شدهٔ شما، مبلغ پرداختی‌تان را برمی‌گردانیم.

البته شکر خدا، تابه‌حال کسی چنین درخواستی نکرده است.

 

مقالات پیشنهاد شده
فهرست
کپی شد