virastaran.net/a/11897

نتیجهٔ ارزشیابی هر ملاک و همچنین نتیجهٔ…

آموزش, تمرین, کلیشه‌کُشی, ویرایش زبانی, ویرایش و درست‌نویسی

ناویراسته: نتیجهٔ ارزشیابی هر ملاک و همچنین نتیجهٔ ارزشیابی هر حوزه در سطوح مطلوب و نسبتاً مطلوب و نامطلوب گزارش داده شده است. می‌توان با استفاده از نشانگر‌های هر ملاک به نقایص موجود پی برد و از طریق اصلاح آن، سطح ملاک و به‌تبع آن سطح حوزه را به سطح مطلوب نزدیک کرد.

درنگ: نتیجهٔ ارزشیابی هر ملاک و همچنین نتیجهٔ ارزشیابی هر حوزه در سطوح مطلوب و نسبتاً مطلوب و نامطلوب گزارش داده شده است. می‌توان با استفاده از نشانگر‌های هر ملاک به نقایص موجود پی برد و از طریق اصلاح آن، سطح ملاک و به‌تبع آن سطح حوزه را به سطح مطلوب نزدیک کرد.

ویراسته: نتیجهٔ ارزشیابی هر ملاک و همچنین نتیجهٔ ارزشیابی هر حوزه، با ملاک مطلوب و نسبتاً مطلوب و نامطلوب گزارش داده شده است. می‌توان با استفاده از نشانگر‌های هر ملاک، به نقایص موجود پی برد و از طریق اصلاح آن، ملاک و به‌تبع آن سطح حوزه را به میزان مطلوب نزدیک کرد.

گزارش: تکرار کلیشه‌وار «سطح» به متن آسیب زده بود که اصلاحش کردم.

مقالات پیشنهاد شده

1 دیدگاه. دیدگاه خود را ثبت کنید

  • حسین ابراهیمی
    4دی 1396، 09:28

    نتیجهٔ ارزشیابی هر ملاک و همچنین نتیجهٔ ارزشیابی هر حوزه، با ملاک مطلوب و نسبتاً مطلوب و نامطلوب گزارش داده شده است. می‌توان با استفاده از نشانگر‌های هر ملاک، به نقایص موجود پی برد و از طریق اصلاح آن، ملاک و به‌تبع آن سطح حوزه را به میزان مطلوب نزدیک کرد.
    به‌نظرم «ملاکِ» دوم را تغییر دهید به یک هم‌معنایِ دیگر؛ چون آدم «ملاک»‌ها را با هم قاطی می‌کند:
    نتیجهٔ ارزشیابی هر ملاک و همچنین نتیجهٔ ارزشیابی هر حوزه، با سنجۀ مطلوب و نسبتاً مطلوب و نامطلوب گزارش داده شده است. می‌توان با استفاده از نشانگر‌های هر ملاک، به نقایص موجود پی برد و از طریق اصلاح آن، ملاک و به‌تبع آن سطح حوزه را به میزان مطلوب نزدیک کرد.

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پُر کردن این بخش الزامی هست
پُر کردن این بخش الزامی هست
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست
کپی شد